A moment in time

PLANS:
-Grillkväll hos Chris nästa helg!
-En kväll med Haggorna, 2 juli
-EN AFTON på Sports Bar, 6 juli
-Sommarfesten med Revyn, 14 juli
-Boggan '07, sista helgen i juli
-Revyrixdag, första helgen i augusti
-Jobbajobbajobba all summer

Inte helt fel. Men just nu längtar jag efter Sofia och Asien, jag längtar efter att packa en ryggsäck och sticka iväg med dig och vara borta precis hur länge vi vill. Thailand, Vietnam, Kina, Laos, Kambodja och så självklart Bangladesh för där kostar en måltid femtio öre! Dit kan vi åka när vi blir hungriga, skit i att det är inbördeskrig där. Kan vi inte åka förbi Sydafrika innan vi åker hem också? Om vi åker hem...

Å jag önskar jag var punkare
med blommor i mitt hår


Kommentarer
Postat av: Ia

Kan vi åka nu?

2007-06-25 @ 22:05:13
Postat av: Sanna

Ja!

2007-06-26 @ 07:29:53
URL: http://slattinnan.blogg.se
Postat av: ia

du glömde indien kära du!

2007-06-28 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0