Bernt!

Detta är det första blogginlägg som jag skriver med min nya dator Bernt. Han är fantastisk, en riktig karl som kan fixa allt!

Jaha, så det är såhär det är att jobba heltid... Alltid trött, ingen tid för att träffa vänner men fett med cash i slutet av månaden... jag gillare!

Men allt är inte underbart jämt, med eller utan Bernt... Jag är så jävla ledsen på dig för att ditt beteende inte tillåter mig att gå vidare. Du tog min förmåga att älska, att känna kärlek på det sättet och jag kommer nog aldrig få tillbaka den. Hur kan du tycka så illa om mig? Vi skulle dela våra liv tillsammans och nu vänder du bara ryggen till när du ser mig. Inte ens ett hej är jag värd... efter allt vi har gått igenom. Men det är väl bara att acceptera det som jag förnekat så länge nu: Jag har inte gått vidare, jag har inte släppt dig. Och det är bara ditt fel.

"När hösten kom
då sa du att nu känns det som det börjar om
men jag var bara tyst och tom
när hösten kom"


Förlåt men det är bara verkligheten.


Jag saknar mina haggor så att jag dör. Jag saknar Bredens klockrena kommentarer, Samiras röst, Toves hejdlösa skratt, Josses omtanke och Elins galna humor. Låt oss inte dö nu, haggor. För då dör jag.



Att se framemot: (haha, det kommer alltid en lista!)
-Jämtland med familjen på söndag
-Midsommar på Norrö (och Draken?)
-En Afton på Sports Bar, 6 juli (jag ääälskar uppföljare)
-Boggan 2007
-Lom och Suspect med familjen och Pettssons i juli
-min 20-års-dag, 6 augusti
-Footloose i Göteborg i november
-Backpacka i Asien med Ia i tre månader (minst!!) 2008/2009

It's gonna be the shit!!


"Försök göra någon glad idag, även om det bara är dig själv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0