JUST NU! (hemma hos Tomas Ledin)

Det är mycket nu!

Förra veckan:
-tog jag studenten
-såg jag Sencelled på Tegel (bästa)
-var jag på teater med Elinbaby (En Midsommarnattsdröm, Rickard Wolff - marry me!)
-såg jag och Elin Gustaf Skarsgård, Niklas Falk, Helen Sjöholm, Ola Svensson och Andreas Wilson - på EN kväll!
-picknickade jag, Elin och Madde - underbaaart!

Igår
-KÖPTE JAG EN BÄRBAR DATOR - LYCKA!!!

Idag:
-sjöng jag nationalsången
-handlade jag studentpresent till Marcus
-åkte jag ersättningsbuss
(dödens död)
-träffade jag Johan och DJ
(?)
-badade jag (det var kallt först sen naaajs)
-drack jag öl
-tittar jag på fotboll! (5-0 till Sverige just nu!)

Framöver:
-ska jag jobba, jobba, jobba!
-träääna med dom två andra musketörerna
-städa förrådet i Skånsta
-gå på fest hos Chrisbaby
-gå på Marcus studentmottagning

Sommarplaner:
-åka till Jämtland och rida
-BOGGAN '07
-Revy rixdag i Motala!


Jag älskar mitt liv och jag vet att du är avundsjuk! HAH!

Kommentarer
Postat av: Nikkia

jag är sjukt avundsjuk..
(på att du såg HELEN och min MAN)
Och på att du träffade johan? va??..
förlåt för de förresten

2007-06-07 @ 02:11:06
URL: http://overjoyed.blogg.se
Postat av: Sanna

HAHA!

2007-06-07 @ 21:24:24
URL: http://slattinnan.blogg.se
Postat av: ia

Åh bärbar dator!

2007-06-07 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0