6 augusti 1987

Idag fyller jag 20 år. 20 år. 20 år. Bara så att ni vet kommer jag vara fjorton forever. Tjugo suger.

Revy Rixdan var awsome på många sätt och hemsk på ett. Vi vann inte SM (konstigt nog) men vi vann tv-priset som är ett asnajs pris, så lite optimism överlevde all besvikelse. Det var fest around the clock och alla hatar Motala för att allt stänger klockan 18:00. Harry's var najs, grillen var najs, folket var najsa. Jag hittade nya vänner och jag tror att jag förlorade en. Men vi pratar inte om det. Jag vet inte varför. Jag antar att så länge det är tyst är det inte sant.

Bogesund 2007 har också gått av stapeln. Jag hade skitkul hela tiden, mådde som en prins. Tunneln blev fabulous, fett med cred till Chris - vi var ett utmärkt team! Jag vann tipsrundan  och det underbara vandringspokalen för att jag är bäst. Cred till Jenny dock som var ett utmärkt motstånd. Förresten var pizzan dödsgod, så cred till Elin som körde.

Dödens död. Det suger verkligen att vara tjugo.

Kommentarer
Postat av: eyeline

men grattis sistah!
men du, 20 suger inte sååå mycket. nu kan du ju handla på systemet!
tänk såhär: det suger nog ännu hårdare o fylla 50.
och hamna i klimakteriet. det finns en jävla massa andra saker som suger hårdare ;)
ha en fantastisk födelsedag! puuss!

2007-08-06 @ 20:20:35
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: Sanna

20 är halvvägs till 40. i rest my case.

2007-08-10 @ 17:38:07
URL: http://slattinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0