Two beds and a coffee machine

27/7 - 29/7 Bogesund 2007 - Det kommer bli bäst hittills!
2/8 - 5/8 Revy Rixdag i Motala - Som jag har längtat!
6/8 Jag fyller nitton - igen!
6/8 Kräftskiva hos Spjut, 1:a Hags-nite efter studd. Jag saknar hagsen så att jag går sönder!

Sommaren håller kanske på att regna bort men fuck it. Allt är fabulous!

Min bästaste bästa vän ska jag få träffa snart också! Daniel kommer till Boggan och ingen är lyckligare än jag. Som jag har saknat min bror... Tyvärr stannar han bara på Boggan, tre dagar alltså, men dom tre dagarna kommer jag leva på tills jag och Nikki åker till Göteborg och träffar honom i november.

"She takes another step
slowly she opens the door"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0