I've been looking for...

De senaste två och en halv dagarna har jag övat på att vara en fantastisk storasyster och jag tycker jag har klarat mig rätt bra (förutom att jag tvingade lillebror att cykla ner till affären (ca 2km) för att lämna tillbaka en film - som jag visserligen betalat för - i ösregnet.) Jag ska aldrig mer baktala min mor, har under dessa dagar insett vad som krävs för att sköta ett hushåll och en elva-åring - det är ingen dans på rosor.

Ikväll blir det Akterbasen again. Det är mitt nya favoritställe i hela världen (förutom Dublin, Castlegregory, Tralee, min tomt, Nikkis nedervåning, gamla kojan på berget, Daniels gamla rum på Kajutan, LOM, Stockholms skärgård, internet, Grottan, DRAKEN, Sofias rum, Elins vrålåk, Garnsviksbadet på kvällen osv.) Det är jag och Nikki som är igång och arrangerar igen. Det lär blir naajs.

För övrigt så är jag klar med skolan nu och har aldrig varit såhär lycklig nånsin tror jag. Inget mer komma hem från skolan och fortsätta plugga, ingen mer ångest, inga mer skuldkänslor gentemot sig själv. JAG GILLARE.

...FREEDOM!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är ett jäkligt schysst vrålåk jag har!

2007-05-19 @ 19:00:19
URL: http://egonlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0