Skjut mig nu.

Håll käften bara.


Det är inte sant. Inget jag sa i helgen är sant, så att ni vet det. Jag var full och inbillade mig saker, det är inte sant. Ni att mina känslor blir något förstärkta på fyllan, så jag överdrev bara. Det är ingenting, det är inte sant.


Sch bara.


Jag trodde pressen skulle försvinna nu när allt skolarbete var klart, men jag hade fel. Den är värre än någonsin. Skaffa jobb, skaffa en framtid, försörj dig själv, betala hemma, ta ansvar, sluta festa, skaffa lägenhet, fortsätt plugga, skjut dig i huvudet nu bara.
Jag orkar inget mer. Jag lägger av. Det går åt helvete med allt.
Jag behöver min broder Daniel. Jag behöver dig. NU.







I am covered in skin
No one gets to come in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0