Utgång och STUDD!

Några väl valda citat från gårdagen:
"Du bara ljuger hela tiden för mig alltid!" (Sanna till en stackars taxi-chaufför)
"Är du singel eller?" (Sanna blir överraskad av  Christian på nattbussen)

"Söker ni folk?"
"Njae, jag vet inte..."
"Men ursäkta, Tommy står ju där!"
(Sanna söker jobb - packad)

Ja, hur lyckas vi alltid? Galen utekväll igår med Nik, Elin, Elin och Martin. Jag har förlorat både minne, koll men lyckats behålla maginnehåll. Tur var väl det.

Idag vaknade jag upp hos Elin, mer bakis än nånsin, och åkte genast iväg och spelade minigolf med Elin, Lars-Erik och Dogge Doggelito. Jag hade vunnit om det inte var för att Douglas hade ett orealistiskt handikapp. Jävla unge. Sedan begav vi oss hem till mig för att bada. Ytterst dum idé men efter mycket om och men kom jag och Elin i vattnet. Smärta på hög nivå. Elin beger sig hemåt, jag får Douglas att spruta mjölk över hela köket sedan däckar jag till Gilbert Grape och sover tills... ja, nu ungefär. Hur ska jag kunna somna nu? Det är bara att vända sig till tjejerna i SATC. Jävla härliga gamla rävar alltså. Jag gillare skarpt.

STUDD OM EN VECKA OCH TVÅ DAGAR!!
The final countdown continues... FABULOUS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0