YOU CARVED YOUR NAME INTO MY ARM

Alright.

I onsdag hade esteterna studentskiva och den blev bäst, bäst, bäst! Middagen var fabulous (även om Josse är störtsäker på att det inte var oxfilé) och musiken var excellent (bara för att jag, Bred och Spjut valde den!) Det var synd att min älskling Daniel inte kunde komma till Stockholm och vara med på den men sånt händer. Livet går vidare. Fett med cred till min morfar och hans sambo som stannade kvar efter middagen och fett med cred till Anneli + pojkvän, Pompe och Malmliden som dök upp against all odds. Vi har verkligen dom bästa lärarna. Personlighetsmässigt iallafall.

Hur man gör en lyckad studentskiva:
-Lambo für alle!
-Tequila (numera utsedd till Haggornas nationaldryck)
-Elvis, Beatles, Håkan, Baywatch, Turtles, Bon Jovi, Alice Cooper m.fl. (alla var där alltså....)
-Håkan Hellström-dansen
-MONO!
-Ett knippe av en haggas alla bästa vänner (Nikki, Elin, Martin, Spjut, Bred, Samajra, José, Tovig, Bettsson, Ia....)


Igår var det dags för den efterlängtade krogshowen En Afton på Bergagården, ett koncept skapat av Pelle, Robin och Johan. Dödens kul var det, synd bara att jag var så sjuk att jag var tvungen att be Nikki vråla varje gång jag tyckte något var bra för att min röst inte höll. När dansen började efteråt fick jag andnöd och panik så jag ringde en taxi oxh åkte hem, men lika glad för det är jag men gladast är nog Muttie.

Konstiga saker:
-Pappa är i Sverige (ja, det är fortfarande märkligt)
-Nikki kom inte med i RevyObscen ensamblen (say WHAAAAT???? skandal)
-Att jag sitter här och bloggar istället för att kirra lite godkända betyg innan jag tar studenten.


Amen och tack, Jesus i frack!

Kommentarer
Postat av: Nik's

Jag blir lycklig

2007-05-06 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0