Happy feet.

Mormor, jag tänker på dig idag.

Jag har fått ledigt från jobbet och jag känner att jag verkligen behövde sova. Nu ska jag strax åka till Elins nya lägenhet och bära in en soffa och annat. Och ikväll blir det take away-middag och bag-in-box på golvet innan vi sover första natten i lägenheten. Jag gillare.

Jag måste klippa mig och fixa mina naglar. Undrar när jag ska hinna det...

Jag vill ha en schäfer från Mischaland. Och en lägenhet. Vi får se vad banken säger på torsdag.
"Apparently I'm worth nothing."

Jag älskar, älskar, älskar mitt jobb. Numera är jag tillsvidare anställd.


"I'm happy, daddy!"
"What's wrong with your feet?"
"They're happy too."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0