Livet går vidare, sa gammelmormor.

Saker och ting löser sig. Det gör det alltid. Det blev inte den här lägenheten men kanske nästa. Det är så man får se det. Min mamma är en klok kvinna och jag tackar gudarna för att jag har henne. Det finns så mycket att glädja sig åt ändå. Jag är tjugo år gammal och jag jobbar med min hobby, jag jobbar med det jag verkligen vill hålla på med, hur många tjugoåringar kan säga detsamma ett halvår efter studenten? Vi är inte många. Jag har underbara kollegor, mycket fina vänner och förtroenden. Sånt betyder massor. Och har man allt det... ja, då kan man bo hemma en stund till!

Kommentarer
Postat av: ia

och om du tröttnar en natt eller så så får du gärna komma å hälsa på!

2007-12-02 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0