Dagens lista.

Dagens sämsta bloggare: Elin (jag är hemsk ledsen men så är det ;-))
Dagens bästa: Eva (min kollega är helt underbar)
Dagens beroende: Jobb och cigaretter ligger tätt i toppen.
Dagens mähä: En viss kund på hunddagiset som har fått allt om bakfoten.
Dagens hjälte: Royal Canin-Morgan - vilken karl!
Dagens värsta: Kronisk trötthet.
Dagens fjule: Ryckningar i vänster öga - HELA DAGEN!
Dagens se fram emot: Obscen premiär på lördag och Daniels homecoming!
Dagens bästa bloggare: Berzan! Älskar att läsa om hennes äventyr i USA!
Dagens skjut mig: Att jag stoppade en sax i bakfickan och satte mig på den. Aj.
Dagens familjen är värst: Mor och dotter Hedman. (Ni är för roliga!)
Dagens roligaste: Jeanette, alltid lika jävla rolig!
Dagens anledningar att åka till Halmstad: Samira-haggan och Jeanette!
Dagens sötaste hund: Elliott - bedårande!
Dagens blodbad: Andra boxen från höger på övervåningen.
Dagens slem: Erkan - slem överallt men ganska söt ändå.
Dagens smärta: Min rygg - it will never be the same again...

Kommentarer
Postat av: Spjut haggan

Sanna, haggornas dag på måndag, kom kom kom. Mariatorget is the place.

2007-09-26 @ 19:18:20
Postat av: eyeline

*HEDRAD*

2007-09-26 @ 20:51:20
Postat av: BRED

HAGGKVÄLL PÅ MÅNDAG!
MARIATORGET.
KOM ELLER DÖ

2007-09-28 @ 13:22:56
Postat av: Elin

Jag kan inte annat än bara hålla med om den sämsta bloggaren. Den där Elin är verkligen inte uppdaterad.

2007-10-01 @ 18:13:24
Postat av: Ia

dagens sämsta bloggare: Sanna

2007-10-10 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0