Life is good to me.

Måndagarna var våra dagar, måndag är nya fredag. Jag saknar er haggor fruktansvärt mycket! Jag saknar till och med själva gymnasietiden. Eller, nja, jag tar tillbaks det där sista. Men jag saknar er och oss tillsammans. Jag saknar lektionerna vi skrattade oss igenom, jag saknar er värme, era skratt och ja, jag inser att det låter som om ni alla vore döda, det ber jag om ursäkt för. Jag längtar efter din fest på lördag, Spjut! Då får jag iallafall träffa några av er och kanske lite annat pack från skolan. Det kommer bli najs, hundvakten är kirrad!

Det börjar närma sig flytt för min del... Dags att börja packa all skit man har samlat på sig genom åren. Det ska bli så jävla skönt att få något eget och kunna ha precis hur skitit jag vill och om någon klagar, ja men gå hem till dig då! HAH! Ni kan slå er i backen på att det kommer bli många cigaretter och många glas vin på min balkong i kvällssolen. Fy fan, livet leker!

Kommentarer
Postat av: Harriet

Absinth. det var dagarna det.

2008-04-15 @ 15:55:23
URL: http://smiran.blogg.se
Postat av: Bred

Alla mot professor Snape. Det var dagarna det.

2008-04-16 @ 12:17:56
Postat av: Sanna

Professor Snape? Professor Quirrell var det ju! Sluta dricka så mycket sprit nu, Bred! :D

2008-04-16 @ 18:19:06
URL: http://slattinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0