Söndag.

Jag var idag uppe med tuppen och la spår till min stackars hund. Efter det gick vi hem och städade badrummet och jag var klar med allt (städ och tvätt och aktivering av hund) innan tolv. Helt underbart! Så nu sitter jag här på mitt rum och bloggar för att jag inte har något annat att göra. Jag tar också tillfället i akt att göra allt det som jag aldrig hinner annars:

- lyssna på all bra musik jag har på min dator
- söka på roliga klipp på http://www.youtube.com/
- läsa alla min vänners och ovänners bloggar
- leta priser på bredband/telefoni/digital-tv
- se över min ekonomi
- fantisera om mitt nya liv och alla underbara människor och hundar som kommer finnas i det

Och Dollan: Jag har denna helg ätit en chokladkaka, en påse Polly och en påse Maltesers. Jag har dessutom druckit sex öl. Åt helvete med viktväktarna. Bara så du vet.


image23

Wherever you go I will follow
I just wanna be where you are
Like a shooting star
You shine brightest of them all

Sanna & Ultra

Kommentarer
Postat av: Hagga

Happ! Den var en stor men fin hund!

2008-04-10 @ 02:27:48
URL: http://smiran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0