Vår!

Ahh, vår! Äntligen! Nu kommer hundskötarnas årstid!

Det är nu knappt tre veckor kvar tills jag flyttar. Jag kan knappt tro det själv... Men det är nog dags att börja packa. Hur många blogginlägg har jag skrivit det i nu...? Gud vad det ska bli roligt att möblera och inreda precis som jag vill ha det! Promenera med hunden längs med kanalen.... Martin kommer spontan-titta-förbi på en cigg och en öl/kaffe... (jag har bestämt det) Elin kommer kunna komma på besök för att jag har ingen katt! Jag kan bjuda min familj på middag - HEMMA HOS MIG!! Daniel kommer och bor hos mig i sommar... Underbart!

Kära Guttris kom med i ensamblen i Obscen!! Kul ändå! Det är ju det jag har sagt hela tiden. Nikkia is back in the game, fy fan vad roligt! (Jag är ledsen, Hogg...)

Nej, ut med hunden, sen sängen! Wonderfjule!
TJÖSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det ska bli underbart att äntligen kunna hälsa på dig igen. Inte långt kvar nu! Yeah! Jag kirrar flyttlådorna till dig till helgen. Pöss!

2008-04-23 @ 17:55:55
URL: http://egonlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0