2 kg.

Japp, viktväktarna lönar sig! 2 kg lättare and counting. Drinkfesten på revyn på lördag kan dock stjälpa mig men det får det vara värt! Ren sprit är det bästa så jag får väl satsa på det!

Imorgon är det föreställning igen. Jag ser framemot helgerna med skräckblandad förtjusning. Jag menar det är ju roligt men jag bara väntar på att allt ska gå åt helvete. (som om det inte redan gjort det..!)

Jag ska även försöka hinna flytta lite hundgårdar på lördag. I'm just in it for the beer. Om ni bara visste hur dyrt öl är i points.. SKJUT MIG! Och Nik's är ännu värre... HOLD ON TO A HAPPY THOUGHT!! 2 KG 2 KG 2 KG!!!

Fy fan, Antikrundan måste ju vara det mest avtändande som går på tv. Förutom Big Brother. Och Idol. Jag skyller på hon skånskan som satt och gjorde sig viktig i Arnes stol på julafton. SVT, detta är till er: Lägg ner hela biten med en julvärd. Sen Arne Weise la av har ingen kunnat fylla den där stolen. Det är fin tradtion, javisst, men bara förutsatt att Arne sitter där. Bye bye, julvärd!

Min mamma har genom hela min uppväxt sagt något till mig som har fastnat, något som jag upplever att många fler föräldrar ska lära sina barn: Du måste helt enkelt lära dig att forma en åsikt! Alla under femton: ta åt er! Alla över femton: er tid är förbi.

Gud, jag älskar mitt tangentbord. Det är nog den enda anledningen till att jag fortfarande gaggar på om ingenting. Om jag nu läser det jag har skrivit... vänta, jag läser... så inser ju jag att den som ska lära sig forma en åsikt är ju jag. Men jag är över femton; min tid är förbi.

Ursäkta, men nu måste jag gå och mäta mina lår.
TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0