Halleluja.

Egentligen så förstår ju jag vikten av ett körkort, det är bara det att jag skiter i det.



Idag har vi firat födelsedag på jobbet. Rose fyllde år och för första gången på en födelsedag på Hundcenter stod det ingen tårta på bordet till fikat. Detta, kamrater, beror på att vi numera alla tre är viktväktare! Nu är det slut på chipspåsar, Polly och legymsallad - NU SKA HÄR RÄKNAS POINTS!! Idag tjänade jag mina allra första "aktivitetspoints" genom att ge mig ut, i reflexjacka och med stavar, och gå. Fy fan, det känns bra. Jag känner att jag blir mer och mer utav en pudding för varje dag som går. Däremot tycker jag att det är dumt att alkohol är så många points - det blir jättesvårt för alkolister att gå med, vi måste typ ändra hela våran livsstil. Taskigt.

Ja, så mycket mer har jag inte att säga eftersom mitt liv bara består av jobbet och viktväktarna och jag har nu redovisat om jobbet och.. ja, viktväktarna.

Jag inser hur otroligt kul mitt liv verkar... Halleluja.




Jag tycker man ska få säga chip-chop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0