She's leaving for Paris.

Vår vänskap dog aldrig även om jag faktiskt tänkte tanken ett par gånger. Men icke, den låg bara i energisparläge. Jag älskar henne mer nu än förut men på ett annat sätt. Ett vuxnare sätt kanske. Och snart försvinner hon härifrån och jag kommer sakna henne. Jag kommer sitta på Akterbaren med någon annan och önska att den personen var hon, för att bara hon förstår vikten av att Akter köper in Nik's. Bara hon förstår vikten av att spotta varmkorv i någons ansikte för en människa man älskar. Bara hon förstår vikten av att dricka Himlagott ur tillbringare. Även om jag sörjer hennes flytt så gläds jag åt den. Det är vad hon vill och alltid har velat och en människa som hon borde få allt hon pekar på.

And what's wrong with spending a week here and there with a friend in Paris?


image20
What if I had never met you? <3

Kommentarer
Postat av: Nikkia

Jag är rörd, det var det ända ordet jag kom på som jag aldrig använder och som faktiskt stämmer in..
FAN vad jag älskar dig och oss!!

2008-01-20 @ 17:30:45
URL: http://discone.blogg.se
Postat av: Nikki

VERKLIGEN; LEBBA LEBBA.. synd bara att jag inte tänder på min partner då.. D:

2008-01-24 @ 01:17:36
URL: http://discone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0