Irland och Bogesund!

I måndags kom jag och Elin hem från Irland efter en helt underbar vecka! Allt funkade jättebra med min pappa och vi fick se mycket av Dublin. Najs!

I måndags kom även min älskade Daniel hem efter alldeles för lång tid. Så nu bor han hos mig och vädret är på vår sida och vi har det mys! Idag har vi varit på Domarudden och badat - jag, Daniel, Chris, Christian, Andreas och Elin med ett gästspel av Elins mormor - så jävla mysigt!

Imorgon stundar åttonde årets Boggan! Jag längtar så att jag dör och det ska vara jättefint väder hela helgen! Jag kommer bli bruuuuuuuuuuun! Och full.
Årets Bogesund-crew:
-Sanna
-Daniel
-Elin
-Christoffer
-Sofia
-Andreas
-Emelie
-Ingrid
-Isak
FOREVER YOUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0