This is it.

Jag är trött. Annars är det bra. Detta är mitt ständiga svar på frågor om hur jag mår. Jag är så evinnerligt trött. Och att jag nu ska jobba tidig vecka, där klockan ringer halv fem varje morgon, efter att ha jobbat hela förra veckan och hela helgen känns inte så jävla lattjo. Det är inte så att man skrattar ihjäl sig direkt. Å andra sidan har jag ett sånt jobba som gör att när jag bara orkar ta mig dit vill jag aldrig därifrån. Jag älskar det stället! Jag kommer sakna min älskade mentor Rose dock, som från och med imorn går på fyra veckors semester. Lagom till att hon kommer tillbaka går jag på semester så henne träffar jag i augusti igen... Eller ja, vi lär träna hund tillsammans så det är väl inte hela världen. Semestern närmar sig, vilket innebär att snart åker jag och Elin till den gröna ön! Fy vad vi kommer ha det nais! Aj käänt väjt alltså!

Så detta är mitt liv: jobb, jobb, hunden, jobb, sova, jobb, äta, jobb, jobb, hunden, hunden, jobb. Men jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0