Whatever happened?

Jag trodde att jag inte var fjorton längre men det visade sig i helgen att det var jag. Jag hade jätteroligt större delen av kvällen och den delen av natten som inte var så rolig har jag absolut inget minne av. Men Elin har berättat och jag skäms. Jag ber ödmjukast om ursäkt till alla drabbade men framförallt till Elin som fick ta hand om fjortonåringen hela natten och följande söndag. Du är en ängel! Varannan vatten...!

Tack Christoffer för inflyttningspresenten! Jag älskar den!
Tack Martin för det sjukaste sättet att betala tillbaka 420 kr på!
Tack Breden för att du tog med dig din Polo! Jag hoppas han gör dig lycklig!
Tack Andreas och Jenny för ert fabulösa sällskap som alltid är mig en ära!
Och tack Elin, för att du har orkat med mig i 20 år och för att du fortfarande verkar göra det. I'll try to never be 14 again!

Däremot gör det mig något sorgsen att du inte ens hörde av dig när du bestämde dig för att göra något annat den kvällen. Du lät så på och jag fattade det som att du faktiskt skulle komma eftersom du bokade sovplats hos mig. Och trots att jag skickade ett sms och pikade dig har du fortfarande inte hört av dig. Vad hände? Jag förstår ingenting... You didn't miss much but I missed you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0