ANNA-LENA, GLAD PÅSK!

Ja, mina vänner, det har varit påsk. Det var väl då han kolade, Jesus?

Livet leker! Jag har sånt flyt nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har en riktig topphund, jag har en möblerad lägenhet som väntar och jag älskar fortfarande mitt jobb. Jag vet inte vad mer jag ska säga.

Igår la jag och Rose spår till våra hundar och Ultra tog sin första vinkel, om än inte helt klockrent men det kanske man inte ska förvänta sig första gången? Eller? Men igår visade hon för första gången ett riktigt driv på spåret och denna gången var föremålet i spårslutet mycket roligare än godiset så jag känner att det går åt rätt håll. Vi har (förvånansvärt lätt - jag måste gjort något fel..) lärt oss "hit" och halva "fot". Hon sitter jättefint fot men tappar kontakten så den koncentrationen måste vi träna på. Jag får sätta henne i koncentrationsläger, haha!

Igår kom mina föräldrar hem från Dalarna. Slut på friden säger jag. Jag känner att det är dags att börja packa. Jag vill flytta nu, tack så mycket.

Aja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: En viss hagga

Åååh din hagga! Om du kan slita dej från byrackan så ere dejt med haggorna på söndag! Tjöss o ajöss

2008-03-27 @ 17:13:39
Postat av: BRED

Ja, Sanna mina ord. Den är oslagbar!! Kom gärna på söndag och bara umgås på The Doors några timmar :)

2008-03-28 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0