Lugn.

Nu börjar lugnet lägga sig efter ett hysterisk lägenhetsköp. Fast inombords är jag inte så lugn... Idag var jag där, i min lägenhet, och det kändes så jävla rätt! 52 helt egna kvadrat! Jag längtar tills jag får flytta in och sitta i min lägenhet utan möbler (för att jag kommer inte ha råd...) med min hund och bara njuta. Jag längtar tills i sommar då Daniel kommer hem och bor hos mig, då vi kommer röka och dricka vin på min balkong i kvällssolen. Vi kommer äta frukostar på samma balkong fast i en annan sol. Åå!

I helgen är det final i Melodifestivalen som mer och mer börjar likna ett skämt... Tur att Nordman gick vidare annars hade jag dött. Och Carola kan ta sig där bak.

Snart kommer spårpaketet från Backamo också! Då jävlar ska vi ut och träna på riktigt, jag och Ultra! Fy faan vad nais!

I fredags var vi ett mindre gäng hemma hos Elin och drack alldeles för mycket vin! Men det var hemskt trevligt, hela kalaset! Vinet var gott, lägenheten var pudding, det var kul att träffa efterlängtade vänner (dvs alla som var där!) och det var kul att bli packad, det var tamefan ett tag sen! (Men gud, typ nyss - på revyn - kul att jag redan har glömt det...)

Nu ska jag rasta hunden, good-bais (som vi säger i baisbranschen)
TJÖSS

Kommentarer
Postat av: Vael

Haha åhhh din hagga! Carola alltsåååå, vilket nedrans mähä

2008-03-11 @ 22:35:54
URL: http://lantzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0