Making conversation.

Söndag eftermiddag. Det stör mig att det fina vädret tog slut när det blev helg...

Igår var jag och Ultra hemma hos Elin och tittade på Melodifestivalen. Jag undrar: Hur röstar man på Björn Gustavsson? Ultra åkte Roslagsbanan för första gången och det var inga problem, det är en tuff hund jag har. Imorgon är det en ny vecka vilket innebär invägning på Viktväktarna. Jag har ju som vanligt misskött mig genom att trycka (verkligen fysiskt trycka) i mig en hel chokladkaka - igeen! Gud, jag blir så trött. Inte tog det slut där heller, jag var tvungen att nalla av Elins godis också. En morgon kommer jag vakna med ett skrik när jag tittar upp och ser Anna Skipper stå lutad över mig. Dödens skräck!

Jag har lagt ner allt vad spår och lydnad heter idag, nu ska vi bara klä på oss och gå i skogen tills vi inte orkar mer.
Ultra har räddat mitt liv. Plötsligt känns det konstigt att det har funnits en tid i mitt liv när hon inte fanns.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0