Open window.

Jag är oehört fattig. Redan. Och det gör ju inte saken bättre att min hund hade sönder Martins hörlurar i ett hysteriskt anfall av eufori. Ingen mammas gris där inte... Jag måste genast köpa nya åt honom, stackar'n. Men jag klarar mig alltid. I värsta fall får jag väl sälja något... hunden kanske?

Jag har köpt och nästan läst ut en dödsbra bok som heter "Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson. Fantastisk bok som knappt går att beskriva så jag försöker inte ens.


Jag och Elin har iallafall bokat en resa till Irland i juli vilket ska bli bästa,bästa! Vi ska gå på glass-och-öl-diet i en vecka och rulla av planet när vi kommer hem. Vi ska promenera sönder oss i Bushy Park och gå på Guinness Storehouse. Vi ska lyssna på gatumusikanterna i Temple Bar och handla kläder mitt i natten! MUMMA.

Och förresten är det sommar. Jag har öppnat mitt fönster igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0