Peter Sellers!

Livets glada dagar!

Nackdelar med att bo själv i lägenhet:
- vem ska laga mat till mig?
- ibland måste jag prata med mig själv för att komma ihåg att jag finns. det blir jävligt tyst ibland.
- att bara öppna balkongdörren för att släppa ut Ultra för natt-kissningen är liksom inte längre ett alternativ. eller?
- vem ska dammsuga?
- ingen mor att röka med...

Fördelar med att bo själv i lägenhet:
- tv:n är min - varje kväll!
- jag städar när jag själv anser det nödvändigt.
- allt är mitt och jag bestämmer själv hur jag vill ha det.
- BADKAR!
- 14:21 - ingen mor som kommer in och säger (citat:) "sanna, nu är klockan tjugo över två, för oss andra börjar dagen närma sig sitt slut och du bara sover och sover!" (slut citat)
- vem jag vill kan hälsa på - när jag vill på hela dygnet!
- total frihet och självständighet!


Idag har jag och Rose bildat en hatklubb för alla ring-och-rösta-program som går på tv. Vi kom fram till att fortsätter det i den här takten kommer vi till slut få ringa in och rösta fram dom nyheter vi vill höra.

"Massor med människor har dött till följd av cyklonen i Burma, vad är dödssiffran?
1: 10
X: 10 000
2: 1 miljon

Ring in och rösta! 9.90/samtal. Ta chansen och vinn en resa till Burma!"


I helgen stundar Peter Sellers! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0