Kvällskvist.

Gud vad tröttsamt att jag ska gå upp 04.30 imorn bitti.

Igår åkte Daniel hem till Götet. Jefla as. Kan alla bara komma hem till Åkersberga igen och vara sexton år? Alla är borta just nu... Daniel och Christoffer i Göteborg, Elin i Västindien, Bettan i far, far away, Martin på Berga teater (inte så långt bort geografiskt men mycket långt borta mentalt)... Jaja, livet är som sådant, antar jag.

Min goda moder klippte iallafall mitt hår igår och det blev en lugg ändå. Det var väl på tiden att man kunde få se lite snygg ut. Nu är det bara S.O.S-hysterin som skall utdela resultat också... Hm, vi får väl se.

Idag har jag och mor dessutom kört bil så det står härliga till. Jag måste erkänna att jag faktiskt börjar få in snitsen. Det där körkortet kanske inte är så långt borta ändå! Och när det anländer, då får ni passa er! Hoppas ni använder säkerhetsbälte!

Nej, nu ska vi krypa till sängs, jag och hunden. Inte i samma säng dock ty hunden är rätt äcklig just nu (KASTRERA, KASTRERA!) Hon är för evigt förpassad till golvet!

Auf wieder..!

Kommentarer
Postat av: Samson

Minus 1,7 kilo på Kråkan! Vägdag på måndagar på mig!



Kram

2009-01-12 @ 12:06:59
URL: http://www.beathalandetssamson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0