Bogesund 2009 - check!

Antal cigaretter fre-lör: 60. (OJDÅ)
Antal cigaretter sön: 0.

Hm, jag visste att Boggan skulle innebära ett nederlag men att det skulle bli såhär allvarligt hade jag ingen aning om. Finns det inget mellanting? Måste allt vara 60 eller 0?

Boggan blev iallafall mycket, mycket lyckat! Skitmycket folk, härligt väder, en ruskig spöktunnel (som var den bästa på länge!) och många skratt! Tack alla mina underbara vänner för en jättemysig helg, nästa gång vi kommer till Boggan är vi där för TIONDE ÅRET!! Awesome!

Nu saknar jag min jycke som jag har varit ifrån i en vecka nu, jag tycker hon ska pallra sig hem från semestern nu! Ultra mammas gris...

Sist men ikke minst: INGEN KNOW WHO IS YOU ANYWAY, SÅ HÅLL KÄFTEN! :-)


Eken!



Läskig kvinna som vi hittade i skogen...



Boggan crew 2009!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur många var gay på bilden sa du?



Har grava sömnproblem så det här är vad jag funderar på numera...

2009-08-18 @ 01:37:52
URL: http://beathelandetsamson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0