Bridget Jones.

Okej, Daniel har beställt en "Bridget Jones-dagbok" så jag ska försöka bildka honom.


Igår började det. Det som jag kallar för att "minska nikotin-intaget". (Säger jag att jag ska sluta så kommer jag få panikångest och röka ännu mer) Resultatet var mycket bra, under gårdagen rökte jag 2 cigaretter. Klockan är nu strax 15.00 och idag har jag rökt 1!  Risken är dock stor för att misslyckas ikväll då Elin kommer på besök. Mat skall förtäras och cigaretter kommer att rökas. Rackarns!

Mycket glädjande besked när jag ställde mig på vågen i måndags, efter fyra veckors semester (öldrickande, onyttig mat, ingen mat, godis, chips, viiiin och mera öl) Endast 1 kilo upp! Kampen börjar på 75.9 kg. Hur svårt kan det va'?


I torsdags träffade jag Nikki vilket var fantastiskt! Vi hade en supermysig eftermiddag inne i stan, med en uppfriskande, dock varm, promendad från Östermalmstorg till Medborgarplatsen, öl och cider på Snaps och en guidad tur av Nikkis fantastiska lägenhet! Vi pratade om mycket viktiga saker, löste alla världsproblem och vi skrattade! (BAJS!)

Nu ska jag avverka mina sista timmar på jobbet sedan väntar myskväll med Elajn!
Stay safe! 

Kommentarer
Postat av: Elajn

Vi ska nog, kanske, förhoppningsvis klara av att vara måttliga i vårt rökande. Tror jag. :S

2009-07-22 @ 16:13:25
URL: http://egonlock.bloggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0