Ett nytt liv! / Nu är det nog!

Nu är det nog, på riktigt. Jag och Elin hade en livsomvälvande diskussion igår kväll och jag insåg att nu är det nog med allt trams. Nu ska målen spaltas upp och fullföljas om det så ska ta mig hela livet!

- Gå ner i vikt (hur jävlar i helvetet svårt kan det va'??????)
- Bygga självkänsla (inte ens den rakaste komplimang kan jag ta emot, det är ju störtlöjligt!)
- Ut och träffa människor igen (Släpp sargen)
- Sluta röka
- Få ordning på ekonomin - pronto!

Bara så ni vet det.

Kommentarer
Postat av: Slattet

hahahahaha, du e så underbar. du ÄR typ Bridget Jones..helt klart,. miss you

2009-07-12 @ 14:40:17
Postat av: Kråkan

Sluta röka???? Ja det lär ju ta dig hela livet;-)



Ses i eftermiddag!

2009-07-13 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0