Precis - rackarns!

Antal cigaretter onsdag: För många!
Antal cigaretter torsdag: 3.

Nåja, jag är glad över att jag inte har kastat mig hejdlöst in i rökandet igen bara för att det blev många igår! När jag kom hem från jobbet igår stod Elin i mina föräldrars kök och lagade en god kycklingrätt med potatiskroketter. Som vanligt jättegott när Elin lagar mat. Efteråt bjöds det på Elin hemmagjorde biskvier som var top of the line och vi smygpremiärade Boggan 2009-skivan. Imorgon smäller, då drar vi till Bogesund för 9:e året i rad! Ooo, jag längtar!

Måste erkänna att jag är lite rädd för att ställa mig på vågen nästa vecka, efter en hel helg av hejdlöst supande på Boggan. Jag vet vad öl gör med min kropp...

Ah, well, stay safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0