GÅ OCH LÄGG DEEEEEEJ!

Imorgon är den stora dagen! Min debut som kursledare! Ja, typ. Men framförallt handlar det om Ultras stora framträdande, hon är ju själva huvudrollen. Jag försöker intala mig det så jag slipper tänka på att ett gäng människor ska sitta och titta på MIG. Dom kan titta på Mammas Gris istället!

Jag har kommit igång med själv körlektionerna och har nästa inbokad på tisdag. Spännande! Jag har världens absolut bästa lärare, Gunnar the king. Sök upp honom om ni ska lära er köra bil, han finns på Tibble Trafikskola i Österåker!

Just i detta nu är jag och Ultra husvakter åt mina föräldrar (eller det var snarare så att jag bad på mina bara knän om att få bo här i helgen när dom är bortresta) och det är verkligen skönt att få komma hem ibland. Till sitt barndomshem liksom. Dessutom är det lättare att släppa ut hunden för kvällskiss när man har en tomt. Inte för att det hindrade Samson, som om och om igen gick ut på min balkong och kissade... Well, jag och Kråkan får skylla oss själva att vi var så dumma som trodde att han gick ut för en nypa frisk luft...!

Nej, nu ska titta på tv (mina föräldrar har typ 13 000 olika kanaler) och sedan middag och dusch. Mysigt!

Stay safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0