Bored.

Jag är så jävla uttråkad.

Det finns inga intressanta människor kvar att lära känna, alla är socially retarded, fula eller äckliga. Eller all of the above. Alla är genomskinliga, mystiken är död. Alla är oärliga, "vad spelar sanningen för roll så länge jag får det jag är ute efter?" Alla är giriga. Alla är så fruktansvärt jävla giriga.

Allting är lagom tråkigt just nu. Sitta hemma själv funkar bra, sitta hemma med vän funkar bra, träffa familjen funkar bra, träna hund funkar bra. Stört jobbigt att behöva äta emellanåt. Jobbet är ett nödvändigt ont. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men det är inte så att man dansar till jobbet längre. Men det funkar väl.
Likgiltigheten är min bästa vän.

Vakna, jobba, träna hund, avvisa massa äckel på internet, somna. Och börja om igen. 
Hur kul ä dä?


JAG ÄR SÅ JÄVLA UTTRÅKAD.


Kommentarer
Postat av: Kråkan

Where do I sign?

2009-09-07 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0