Lördag i folkhemmet.

Gode gud, äntligen helg. I en dag iallafall... Jag är helt paj i pallet efter denna 12 dagars arbetsvecka, så paj att jag imorse glömde ge hunden medicin och glömde låsa min lägenhet när jag gick till jobbet. Men det som avgjorde att jag fullständigt förlorat förståndet var att jag glömde cigaretterna hemma!! Whaat? 

Pratade med Ia ikväll vilket kändes helt fantabulous! Jag har saknat henne och det är hög tid att öppna Sanna's och Ia's Bordell Gokväll igen. En filmkväll med Shortbus nalkas givetvis inom en snar framtid! Men först ska vi gå och se Revy Obscen's Disasterpiece på Berga Teater om två veckor. Vi lär bli en brokig skara som samlas för revy, skratt och mängder av öl!

Sedan undrar jag, det här med TV-licensen... varför betalar jag den? Det är bara skit, bara skit, bara skit som med jämna mellanrum avbryts av reklam som ibland är bättre än programmen som visas. Heja, heja.



(Kråkan. Älskade Jeanette. Jag vill inte ringa för jag vet inte om du orkar svara men jag vill att du ska veta att jag finns och att jag delar din sorg. Jag kan inte göra det bättre, jag kan inte göra det ogjort, jag kan bara finnas och det gör jag alltid - för dig. All kärlek till dig, vännen.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0