Sågat och torkat bajs. Härligt.

Hua, jag är helt slut! Jag är officiellt pensionär (äntligen!) och går på vattengympa en gång i veckan tillsammans med Elajn och Gunilla! Det är helt sjukt jobbigt! Men förhoppningsvis gör det någon nytta.

Idag har jag sågat och torkat bajs. Känns produktivt. Jag sågade allt jag kunde hitta längs med våran promenadslinga, inget som kom i min väg överlevde! Och bajs, det var det överallt. Magsjuka på hund är inget att leka med, fy bubblan.

Jag har även talat med min gode vän Jeanette och gjort storslagna planer för helgen. Hundvakteri och tävling så att det står härliga till. Det är mig en ära att äntligen få stå i hejarklacken när Kråkan och Sammy tävlar. It's gonna be great, jag tar med mig pom-poms och klär upp mig i min gamla cheerleading-dräkt! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0