Fruktansvärda Februari...

...är strax över, tack det var på tiden.

Bara bra saker kan hända i mars och april. Jag inleder mars med att gå och klippa mig vilket jag gör ungefär var 4:e år. Ska eventuellt ändra på det. Sedan hägrar den efterlängtade Thirty Seconds To Mars-konserten, hoho, vi har väntat sen december!! I april är det dags för själafrid när jag och Elin åker till Göteborg för att kramas med Daniel och Christoffer i 4 hela dagar, hurra! Och dagen efter hemkomst går vi på teater och myser i Stockholms Stad.
Det blir bara bättre efter Fruktansvärda Februari.

Nu ska jag sova efter myskväll med Elin då vi ätit gott och av misstag väckt stackars Malin som tydligen inte gör annat än sover. Nattis.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, bort med FruktansvärdaFebruari och välkommen till MysigaMars och AwesomeApril. Det kommer bli lovely!



2010-02-28 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0