Ah well!

Än så länge en produktiv lördag! Startade dagen med att vakna av solen på mitt ansikte, fantastiskt! När man går upp 04.30 en hel vecka råkar man sällan ut för det, iallafall i mars. En dag kan nog inte bli dålig om man får vakna av solen i ansiktet. Jag, Ultra och Moss tog en härlig långpromenad och efter det åkte vi ner till Zoo-affären för att handla till Malins valp (Beathalandet Zandor som det verkar bli...). Jag lämnade strategiskt nog plånboken hemma och tvingade Malin att inte under några som helst omständigheter låna ut pengar till mig. Bra gjort av mig! Malin handlade allt - biabädd, plädar, matskålar, kardor, koppel osv. Det känns jätteroligt att få ett nytt tillskott i Hundcenter-familjen!

Efter detta har jag och Ultra hämtat igen oss lite grann - myst i soffan tillsammans, lekt med kongen, käkat lunch, talat med mor och vi har givetvis varit inne hos Malin och provlegat Zandors biabädd samt hjälpt Malin att dammsuga (man jobbar ju i hemtjänsten). Nu sitter jag här och väntar på Elin som kommer på middag (och ja, vi kommer säkert, mer eller mindre frivilligt, titta på denna jävla melodifestival) och med sig har hon även Ben och Jerry. Det verkar bli en härlig kväll!

(PÅ ONSDAG BLIRE THIRTY SECONDS TO MARS, HOHO!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0