Söndag. Igen.

Dessa söndagar... Vad har hänt sedan sist? Jo, knät har blivit värre så en tur till läkaren har jag hunnit med. Vet inte om det gav så mycket men en kur med antiinflammatoriska tabletter har jag fått som jag käkar. Lite bättre är det men jag ska ändå träffa sjukgymnasten på måndag. Sen har jag en fråga till alla dårar som sitter på Lättakuten: kan vi överväga att hålla för munnen när vi hostar? Tack!

I fredags hade jag finbesök i form av Malin, Andreas och Martin. Vi skrattade åt Idol och åt snacks och mitt i natten, när Martin var lagom full, hjälpte han oss att karva ut en Halloween-pumpa. Jättefin!

Idag har jag (äntligen!) planerat om min kaprifjule inför vintern. Jag hoppas verkligen att den klarar sig nu annars blir jag fan förbannad! Ikväll hoppas jag på en god middag och en film, förhoppningsvis i goda vänners lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0