Torsdag.

Blogga via telefonen? Passar mig utmärkt! Tänk att för ett år sedan var en touchscreen-telefon, än mindre en AjFån, helt otänkbart för mig och nu lever jag mitt liv genom den. Jag kanske börjar komma ikapp mina jämnåriga... Fick igår frågan " hur skickar man en Spotify-lista?" Va? VA? Jag förstår inte ens frågan... hur ska jag svara? Med post? Hur många sätt kan man skicka något på? När jag skriver kontrakt med nya kunder på jobbet får kunderna hjälpa mig för att få kontraktet utskrivet från datorn. Herregud, jag är född i fel tid.

Nu har jag segat i soffan en stund efter jobbet och ska strax laga middag innan jag sticker till gymmet. Ikväll blir det kyckling tikka masala eller ett försök iallafall. Hur svårt kan det vara att hälla ut ett innehåll ur en burk? Hah. Jag ska nog misslyckas på ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0