2012, kom an bara!

Jag älskar fantastiska nyårsfester och hade förmånen att bli bjuden på en i år (förra året?) hemma hos Anna och Scott. Suverän mat och mycket härligt sällskap! Många nostalgitripper tillbaka till min tid i revyn och jag längtar tillbaka mer och mer hela tiden. Jag funderar allvarligt på att engagera mig igen och hoppas att tiden finns... Jag har ju dessutom anmält Ultra och mig till en patrullhundskurs som startar i slutet på januari och slutar i augusti och där kommer det krävas många timmars träning i veckan. Jag hoppas det kan funka. Och jag hoppas att det finns en revy att komma tillbaka till!

Jag fick dessutom fira in det nya året med min fina Christoffer, det var många år sedan vi firade nyår ihop. Han hjälpte mig hem vid sju-tiden på morgonen, när jag vinglade i mina skandalhöga klackar och lyssnade på kanalen när den frös till is. Magiskt!

Det blir ett bra år. Jorå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0